Λένε ότι η διαφήμιση είναι μια πολύ κερδοφόρα επιχείρηση. Είναι αλήθεια ότι πολλοί αρχάριοι μπορούν να διαφωνήσουν με αυτό. Οι διαφημιστικοί προϋπολογισμοί τους λιώνουν μπροστά στα μάτια μας, προσκρούοντας σε έναν ακατανόητο δείκτη: το CTR. Αποδεικνύεται ότι αυτός είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας που περιλαμβάνεται στον αλγόριθμο για τον υπολογισμό του κόστους ανά κλικ. Ας προσπαθήσουμε να καταλάβουμε τι είναι το CTR στο Yandex. Direct και πώς να κάνουμε φίλους με αυτό. Το ερώτημα, σύμφωνα με τους ειδικούς, είναι παγκόσμιο. Η κατανόηση αυτού του παράγοντα θα σας επιτρέψει να εξοικονομήσετε πολλά χρήματα σε μια διαφημιστική καμπάνια και να κερδίσετε περισσότερα.
Λίγα λόγια για το "Yandex. Direct"
Το Διαδίκτυο είναι η πιο δημοφιλής πλατφόρμα για τη διαφήμιση του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Υπάρχουν πολλές εταιρείες που δραστηριοποιούνται εδώ, η ουσία των οποίων είναι να οργανώσει την αλληλεπίδραση όσων επιθυμούν να ειδοποιηθούν, και των webmasters,δηλαδή άτομα που παρέχουν τους δικούς τους διαφημιστικούς χώρους.
Οι μηχανές αναζήτησης έχουν τις μεγαλύτερες ευκαιρίες σε αυτό το θέμα. Πρόκειται για επιχειρήσεις που ασχολούνται με τη δημιουργία εξειδικευμένου λογισμικού. Τους συναντάς συνέχεια όταν ψάχνεις πληροφορίες.
Η "Yandex. Direct" είναι μία από τις πιο δημοφιλείς διαφημιστικές εταιρείες στο ρωσόφωνο Διαδίκτυο. Οργανώνεται με βάση την επιχείρηση που δημιούργησε την ομώνυμη μηχανή αναζήτησης. Το "Yandex. Direct" παρέχει υπηρεσίες σε διαφημιστές και ιδιοκτήτες τοποθεσιών (webmasters). Οι πρώτοι ξοδεύουν χρήματα για να δηλώσουν τον εαυτό τους, οι δεύτεροι λαμβάνουν ένα μικρό μέρος από αυτά για την παροχή των δικών τους τοποθεσιών.
Η υπηρεσία που τα συνδέει μεταξύ τους ρυθμίζει φυσικά τη διαδικασία. Πρέπει να διατηρεί συνεχώς μια ισορροπία μεταξύ μιας διαφήμισης και ενός κλικ σε αυτήν. Διαφορετικά, τόσο οι διαφημιστές όσο και οι webmasters θα το εγκαταλείψουν. Ναι, και οι επισκέπτες θα θεωρήσουν ότι οι υπηρεσίες του είναι ανεπαρκούς ποιότητας και θα πάνε σε άλλη μηχανή αναζήτησης. Το Διαδίκτυο είναι ένας ιδιαίτερα ανταγωνιστικός τομέας. Τώρα που καταλαβαίνετε ποιο θέμα συζητείται, μπορείτε να προχωρήσετε στην ουσία του θέματος. Λοιπόν, τι είναι το CTR στο "Yandex. Direct";
Κανόνες
Πρέπει να καταλάβετε ότι υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που εμπλέκονται στη διαφήμιση. Χρησιμοποιούν τις ίδιες φράσεις κλειδιά, επομένως, ανταγωνίζονται μεταξύ τους. Και το Yandex. Direct ενεργεί ως διαιτητής. Η εκπαίδευση που διοργανώνει η εταιρεία δίνει κάποιες πληροφορίες για αυτό, αλλά όχι αρκετές.
Ο στόχος του "Yandex" είναιβγάζοντας χρήματα. Δημιουργεί κανόνες που επιτρέπουν σε κάθε διαφημιστή να λάβει όσο το δυνατόν περισσότερα. Για παράδειγμα, το κόστος ανά κλικ στο Yandex. Direct μπορεί να διαφέρει για παρόμοιες διαφημίσεις. Ο «διαιτητής» δεν εξετάζει το ποσό που συμφωνείτε να πληρώσετε, αλλά τα σχόλια του καταναλωτή. Είναι πιο σημαντικό για αυτόν να κάνουν κλικ στη διαφήμιση.
Εάν κατανοείτε αυτό το σημείο, τότε θα είναι ευκολότερο να μάθετε τι είναι το CTR στο Yandex. Direct και πώς επηρεάζει τον προϋπολογισμό. Και πάλι, μια εταιρεία δεν ενδιαφέρεται για το πόσα χρήματα είστε διατεθειμένοι να της δώσετε εάν οι διαφημίσεις είναι αδέξιες ή δεν απευθύνονται στο κοινό. Προσπαθεί να πάρει περισσότερα από όλους, αυτό είναι το νόημα των δραστηριοτήτων της.
Τι είναι το CTR στο "Yandex. Direct"
Η τεχνική υποστήριξη περιγράφει αυτή την ιδέα αρκετά ξεκάθαρα. Το CTR (αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων) είναι μια ένδειξη της δυνατότητας κλικ ενός banner ή μιας διαφήμισης. Ο τύπος υπολογισμού περιλαμβάνει δύο δείκτες: τον αριθμό των κλικ και τις εμφανίσεις. Το CTR είναι το πηλίκο μεταξύ τους. Δηλαδή, για να το αποκτήσετε, πρέπει να διαιρέσετε τα κλικ με τις εμφανίσεις. Ωστόσο, δεν είναι όλα τόσο απλά.
Πρώτον, το "Yandex" δεν υπολογίζει αμέσως αυτόν τον δείκτη. Όταν επιλέγει διαφημίσεις, αρχικά εστιάζει στο προβλεπόμενο CTR. Και πώς το "Yandex" λαμβάνει αυτά τα δεδομένα - κανείς δεν καταλαβαίνει πραγματικά. Η ίδια τεχνική υποστήριξη εξηγεί ότι καθοδηγούνται από τη μέση απόδοση παρόμοιων διαφημιστικών καμπανιών, λαμβάνοντας υπόψη το κάρμα του ιστότοπου (εάν υπάρχει).
Το πραγματικό CTR αρχίζει να υπολογίζεται μόνο μετά από συγκεκριμένο αριθμό εμφανίσεων. Για παράδειγμα, το 2016 έπρεπε να υπάρξει όχιλιγότερο από 400. Η τιμή ενός κλικ στο Yandex. Direct εξαρτάται άμεσα από αυτόν τον δείκτη. Όσο μικρότερο είναι, τόσο πιο ακριβή θα είναι η εμφάνιση της διαφήμισης.
Λογική ταξινόμησης ενοτήτων διαφημίσεων
Ας δούμε ένα παράδειγμα που δείχνει πώς λειτουργεί το CTR. Έχουμε δύο διαφημιστές. Κάποιος είναι πρόθυμος να πληρώσει 20 ρούβλια. για κάθε ενέργεια του πελάτη, ο δεύτερος λυπάται για τέτοια κεφάλαια. Δήλωσε τιμή 10 ρούβλια.
Οι διαφημιστικές τους καμπάνιες έχουν αποδώσει για λίγο. Ως αποτέλεσμα, η Yandex είδε ότι η πρώτη στις εκατό εμφανίσεις έλαβε 5 κλικ. Το CTR του είναι 5%. Ο δεύτερος διαφημιστής απέδωσε πολύ καλύτερα την καμπάνια του. Έλαβε CTR για τις ίδιες εκατό εμφανίσεις - 15%. Μπράβο!
Και τι κέρδισε η Yandex; Από το πρώτο: 20x5=100r. Από το δεύτερο: 10x15 \u003d 150 ρούβλια. Ποιος είναι καλύτερος για αυτόν; Αυτό είναι ξεκάθαρο σε οποιονδήποτε, επειδή οι διαφημίσεις εμφανίστηκαν ίδιες φορές. Αλλά από έναν πιο οικονομικό, αλλά επιμελή διαφημιστή, η Yandex παίρνει περισσότερα. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα κοροϊδέψει τον εαυτό του, θα δώσει προτεραιότητα σε αυτόν τον εργασιομανή. Και ως μπόνους - χαμηλότερο CPC.
Επηρεάζει το CTR τον προϋπολογισμό;
Οι διαφημιστές προσπαθούν συνεχώς να εναρμονιστούν με το "Yandex. Direct". Η εκπαίδευση για όσους επιθυμούν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση βελτιώνεται. Για να επιτύχετε αποτελέσματα και να μην καείτε, πρέπει να ενδιαφέρεστε για νέα προϊόντα, να μελετήσετε την εμπειρία κάποιου άλλου. Έτσι, πριν από λίγο καιρό αποδείχθηκε ότι η Yandex αντιδρά σε ολόκληρη τη διαφημιστική καμπάνια και όχι σε ένα μόνο banner. Αναλύει πόσο σχολαστικά ο ειδικόςσυλλέχθηκαν λέξεις-κλειδιά όπως χρησιμοποιούνται κατά τη δημιουργία διαφημίσεων.
Επιπλέον, το "Yandex" συλλέγει πληροφορίες για κάθε όνομα τομέα. Αν είναι δυσμενής, τότε μιλούν για «κάρμα τοποθεσίας». Επηρεάζει τα αποτελέσματα αναζήτησης, επομένως, αυξάνει το κόστος ανά κλικ. Για να μάθετε συγκεκριμένα εάν υπάρχει κάτι αρνητικό στον ιστότοπό σας, μπορείτε μόνο πειραματικά. Πρέπει να δημιουργήσετε δύο πανομοιότυπες διαφημίσεις που οδηγούν σε διαφορετικές διευθύνσεις. Στην τιμή που προσφέρει η υπηρεσία, θα καταλάβετε ποια έχει καλύτερη συμπεριφορά.
Πώς να αυξήσετε το CTR;
Οι ειδικοί έχουν πολλές απόψεις για αυτό το θέμα. Οι περισσότεροι από αυτούς τείνουν να πιστεύουν ότι οι διαφημίσεις πρέπει να επεξεργάζονται. Αρχικά, συλλέξτε όλα τα πιθανά κλειδιά. Η Yandex θα αναλύσει σίγουρα την ποιότητά τους όταν ελέγχει την καμπάνια σας. Όσο καλύτερες είναι οι λέξεις-κλειδιά, τόσο χαμηλότερη είναι η τιμή. Αυτό το ανακάλυψαν οι ειδικοί στην πράξη.
Η δεύτερη θέση στην αύξηση του CTR ανήκει στην ίδια τη διαφήμιση. Η φράση κλειδί πρέπει να βρίσκεται στον τίτλο και το κείμενο. Πρέπει να το βάζετε σε εισαγωγικά όταν δημιουργείτε μια καμπάνια. Το "Yandex" κατανοεί αυτό το σημάδι ως επιθυμία να διαφημιστεί με την ακριβή εμφάνιση των λέξεων. Και αυτό εξαλείφει τις περιττές, ακατάλληλες εντυπώσεις. Επομένως, δεν μειώνει το CTR.
Σταματήστε τις λέξεις
Υπάρχει μια λειτουργία στην υπηρεσία που σας επιτρέπει να μην εμφανίζετε διαφημίσεις για ορισμένα ερωτήματα. Λέγονται στοπ λέξεις. Για παράδειγμα, θέλετε να διαφημίσετε γούνινα παλτά. Φυσικά, όλα τα αιτήματα με αυτή τη λέξη πρέπει να υπολογιστούν και να υιοθετηθούν. Όταν συλλέγετε φράσεις κλειδιά,διαβάστε τα προσεκτικά. Σίγουρα θα υπάρχει μια "ρέγγα κάτω από ένα γούνινο παλτό" και πολλά άλλα. Τέτοια αιτήματα, εάν δεν απαγορευτούν, θα μειώσουν το ποσοστό μας, θα αυξήσουν το κόστος ολόκληρης της καμπάνιας. Δηλαδή, κατά τη δημιουργία διαφήμισης, είναι πολύ σημαντικό να επεξεργάζεστε φράσεις κλειδιά.
Επιλογή κοινού
Επίσης ένα σημαντικό σημείο. Το "Yandex" εστιάζει σε φράσεις κλειδιά. Ωστόσο, δεν έχουν όλοι όσοι γράφουν αιτήματα τα χρήματα ή τη δυνατότητα να αγοράσουν ένα προϊόν ή να παραγγείλουν μια υπηρεσία. Αυτό το μέρος του κοινού πρέπει να αποκοπεί. Για αυτό, υπάρχει μια τοποθεσία ανά ηλικία, γεωγραφική θέση. Δεν χρειάζεστε ανθρώπους από το Μαγκαντάν για να παρακολουθήσετε μια διαφήμιση για την πώληση λουλουδιών στη Γιάλτα, σωστά; Ακόμα δεν θα ξοδέψουν δεκάρα σε αυτά, αυτοί οι πολίτες δεν έχουν τέτοια ευκαιρία. Επομένως, θα πρέπει για άλλη μια φορά να εξετάσετε προσεκτικά σε ποιους προσφέρετε τις υπηρεσίες σας. Κάντε ένα πορτρέτο ενός πιθανού αγοραστή και εστιάστε σε αυτόν. Στη συνέχεια, το "Yandex" θα σας ευχαριστήσει με ένα μεγάλο CTR και την ίδια την καμπάνια - με σοβαρά έσοδα. Καλή επιτυχία!