CPM - τι είναι; Πώς χρησιμοποιείται το CPM στη διαφήμιση;

Πίνακας περιεχομένων:

CPM - τι είναι; Πώς χρησιμοποιείται το CPM στη διαφήμιση;
CPM - τι είναι; Πώς χρησιμοποιείται το CPM στη διαφήμιση;
Anonim

Όταν οργανώνετε μια διαφημιστική καμπάνια μέσων ή με βάση τα συμφραζόμενα στον Ιστό, οποιοσδήποτε διαφημιστής υπολογίζει τον κατά προσέγγιση προϋπολογισμό του. Για τον πελάτη μιας διαφημιστικής καμπάνιας, είναι σημαντικό να δει πώς κατανέμονται τα κεφάλαια για την υλοποίησή της, εάν τα χρήματα δαπανώνται για τον προορισμό της και με ποια αποτελεσματικότητα χρησιμοποιούνται. Ο υπολογισμός της αποτελεσματικότητας ενός διαφημιστικού προϊόντος στο σχεδιασμό μέσων βασίζεται σε διάφορους δείκτες, ένας από τους οποίους είναι ο δείκτης CPM. Τι είναι αυτός ο δείκτης, πώς να τον χρησιμοποιήσετε - θα μάθουμε παρακάτω.

cpm είναι
cpm είναι

CPM - γιατί το χρειάζεστε

Τι είναι το CPM στη διαφήμιση είναι γνωστό από τον περασμένο αιώνα. Η ενότητα χρησιμοποιήθηκε σε όλες τις διαφημιστικές καμπάνιες που πραγματοποιήθηκαν στα μέσα ενημέρωσης. Εκδοτικοί οίκοι, τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά κανάλια εξακολουθούν να χρησιμοποιούν αυτόν τον δείκτη για να υπολογίσουν το κόστος της διαφήμισης. Το CPM χρησιμοποιείται όταν πρόκειται για την τιμή μιας εμφάνισης διαφήμισης όχι σε μεμονωμένους παραλήπτες, αλλά σε χίλιους πιθανούς αγοραστές. Ταυτόχρονα, ο όρος αυτός τέθηκε σε κυκλοφορία. Οι ιδιοκτήτες διαφημιστικών τοποθεσιών μπορούσαν να λειτουργήσουν μόνο με την κυκλοφορία και τη θεματική εστίασή τους, επομένως καθορίστηκε ο δείκτης CPM, η διαφήμιση, λαμβάνοντας υπόψη αυτήν την τιμή, ήταν αποτελεσματική.

ορισμός CPM

cpm είναι
cpm είναι

Ένας απλός ορισμός του CPM είναι το κόστος ανά χίλια. Το όνομα της ενότητας προέρχεται από τις αγγλικές λέξεις Cost-Per-Thousand, όπου το M είναι ένας ρωμαϊκός αριθμός που σημαίνει 1000. Έτσι, όταν ρωτήθηκε τι είναι το CPM, μπορούμε να απαντήσουμε ότι αυτή είναι η τιμή ανά χίλιες εμφανίσεις διαφήμισης. Όσο περισσότερες φορές εμφανίζεται μια διαφήμιση στις σελίδες εφημερίδων και περιοδικών, όσο πιο συχνά ακούγεται στο ραδιόφωνο ή αναβοσβήνει σε τηλεοπτικό κανάλι, τόσο μεγαλύτερος είναι αυτός ο συντελεστής.

υπολογισμός CPM σε διαδικτυακές διαφημιστικές καμπάνιες

Στο Διαδίκτυο, ο ρόλος μιας διαφήμισης παίζεται συνήθως από πανό - αυτά τα πολύ ενοχλητικά αναδυόμενα παράθυρα που δεν αρέσουν τόσο στους χρήστες και τα οποία αποφέρουν χρήματα στον κάτοχο διαφημιστικών τοποθεσιών. Όσο πιο δημοφιλής είναι ο ιστότοπος, όσο περισσότεροι χρήστες βλέπουν αυτήν τη σελίδα του Διαδικτύου, τόσο πιο ακριβή διαφήμιση σε αυτόν τον ιστότοπο θα κοστίσει στον πελάτη.

Οι διαφημιστές ενδιαφέρονται για τον μεγαλύτερο δυνατό αριθμό χρηστών που έχουν δει ένα συγκεκριμένο banner. Επομένως, τι είναι το CPM μπορεί να εμφανιστεί μαθηματικά με αυτόν τον τρόπο:

CPM=(συνολικό κόστος μιας διαφημιστικής παραγγελίας)/(προγραμματισμένος αριθμός προβολών banner ανά ημέρα)1000.

Τώρα είναι σαφές τι είναι το CPM. Στη διαφήμιση, αυτός είναι ένας από τους πιο σημαντικούς δείκτες. Ο διαφημιστής μπορεί να υπολογίσει πόσα χρήματα πρέπει να πληρώσει ο ιδιοκτήτης του ιστότοπου για να εμφανίζονται οι πληροφορίες σε χίλιους χρήστες του δικτύου.

Αυτός ο υπολογισμός μπορεί να αποδειχθεί οπτικά χρησιμοποιώντας ένα απλό παράδειγμα. Το κόστος τοποθέτησης ενός banner στον ιστότοπο μιας πύλης είναι, για παράδειγμα, 400 $ την εβδομάδα, τα στατιστικά στοιχεία αυτής της ιστοσελίδας δείχνουν ότι ανά εβδομάδαο ιστότοπος προβάλλεται από περίπου 10 χιλιάδες χρήστες. Έτσι, ένας απλός υπολογισμός δίνει την τιμή:

CPM=400 $/10.0001000=4 $ ανά χίλιες εμφανίσεις διαφημίσεων.

Οι διαφημιστές πρέπει να κατανοήσουν ότι η απλή εμφάνιση ενός banner σε έναν θεματικό ιστότοπο είναι κυρίως ενημερωτική. Δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι και οι δέκα χιλιάδες άνθρωποι που επισκέπτονται τη σελίδα θα κάνουν σίγουρα κλικ στο banner. Το αν ο επισκέπτης θέλει να ακολουθήσει τον σύνδεσμο ή όχι εξαρτάται μόνο από την ελκυστικότητα του ίδιου του banner και τις πληροφορίες που τοποθετούνται σε αυτό. Κάθε τοποθεσία θα παρέχει όλα τα δεδομένα που ενδιαφέρουν για τον υπολογισμό της παραμέτρου CPM. Το ότι είναι επωφελές για τον ιδιοκτήτη του ιστότοπου, μπορείτε να καταλάβετε. Όμως η διαφήμιση, η ποιότητά της και το ενδιαφέρον για τον τελικό χρήστη είναι καθήκοντα του ίδιου του πελάτη.

τι είναι cpm
τι είναι cpm

Βοηθητική μονάδα CTR, Μέθοδοι Υπολογισμού

Για να μειωθεί το κόστος, θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ένας ακόμη δείκτης - ο δείκτης CTR. Το όνομα προήλθε επίσης από την αγγλική γλώσσα και ακούγεται εντελώς σαν αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων - δείκτης αναλογίας κλικ προς αριθμό εμφανίσεων. Το CTR δείχνει πόσα άτομα έκαναν κλικ στο banner και πήγαν στη σελίδα του διαφημιστικού πελάτη. Αυτή η ενότητα εξαρτάται άμεσα από την ορθότητα του επιλεγμένου ιστότοπου, επειδή όσο πιο κατάλληλη και απαραίτητη φαίνεται η διαφήμιση στον ιστότοπο, τόσο πιο πιθανό είναι ο επισκέπτης του ιστότοπου να ενδιαφέρεται για τις πληροφορίες και να κάνει κλικ στο banner. Η μέθοδος για τον υπολογισμό αυτού του δείκτη μοιάζει με αυτό:

CTR=(αριθμός χρηστών που έκαναν κλικ στο banner)/(προγραμματισμένος αριθμός προβολών banner ανά ημέρα) 100%.

Για παράδειγμα, εάν από τα 20χιλιάδες άτομα που είδαν τη διαφήμιση ακολούθησαν τον σύνδεσμο 800 χρήστες, τότε το CTR είναι 800/20.000100=4%, το οποίο είναι υψηλότερο από την ελάχιστη επιτρεπόμενη τιμή.

Πειραματικά αποδεδειγμένο ότι το ελάχιστο CTR είναι 3-5%. Εάν είναι μικρότερο, τότε το κόστος ανά δυνητικό πελάτη θα υπερβεί το αναμενόμενο κέρδος και η διαφήμιση θα θεωρείται αναποτελεσματική.

διαφήμιση cpm
διαφήμιση cpm

Χρήση δεικτών

Το CPM μπορεί να χρησιμοποιηθεί κατά την επιλογή ενός στενότερου κοινού-στόχου. Για παράδειγμα, όταν παραγγέλνετε μια τοποθέτηση banner, η πλατφόρμα του ιστότοπου παρέχει στον διαφημιζόμενο πληροφορίες σχετικά με την ηλικία, το φύλο, τον τόπο διαμονής, τα χόμπι όλων των εγγεγραμμένων επισκεπτών του ιστότοπου. Έτσι, το επιθυμητό banner εμφανίζεται μόνο για τους χρήστες για τους οποίους έχει σχεδιαστεί αυτό το διαφημιστικό προϊόν. Ο προϋπολογισμός της διαφημιστικής καμπάνιας δαπανάται πιο οικονομικά και πιο αποτελεσματικά.

Θα πρέπει επίσης να λάβετε υπόψη τη δραστηριότητα των τακτικών χρηστών. Όσο πιο συχνά ο ίδιος επισκέπτης βλέπει το ίδιο διαφημιστικό προϊόν, τόσο πιο συχνά χρεώνονται χρήματα από τους διαφημιστές, αλλά ο πελάτης δεν αποκτά περισσότερους πελάτες από αυτό. Επομένως, ένας ικανός υπολογισμός των δεικτών CPM και CTR, σε συνδυασμό με μια βαθιά ανάλυση των πληροφοριών που παρέχει αυτή η διαφημιστική πλατφόρμα, θα πρέπει να φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα στον πελάτη.

Ένα άλλο πράγμα που πρέπει να λάβετε υπόψη στην αρχή μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Η πληρωμή μπορεί να γίνει είτε με CPM είτε με CTR. Με άλλα λόγια, ο πελάτης πρέπει να κατανοήσει την ουσία της διαφήμισης banner σύμφωνα με τη μονάδα CPM - ότι δεν πρόκειται για πληρωμή για τα κλικ των χρηστών, αλλά μόνογια την εμφάνιση ενός διαφημιστικού προϊόντος

τι είναι το cpm στη διαφήμιση
τι είναι το cpm στη διαφήμιση

Σύνοψη

Σε ερώτηση τι είναι το CPM, μπορεί κανείς να απαντήσει ότι αυτή η παράμετρος είναι από τις πιο σημαντικές κατά την ανάλυση της αποτελεσματικότητας μιας διαφήμισης και λαμβάνεται επίσης υπόψη κατά τον υπολογισμό του προϋπολογισμού μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Λαμβάνεται επίσης υπόψη ο αριθμός των αναμενόμενων επαφών ενός δυνητικού καταναλωτή με διαφημιστικές πληροφορίες και το κόστος τοποθέτησης banner σε πολλούς ιστότοπους με παρόμοια θεματική εστίαση. Λαμβάνοντας υπόψη αυτές τις παραμέτρους, μπορείτε να υπολογίσετε την αποτελεσματικότητα μιας συγκεκριμένης διαφημιστικής πλατφόρμας και να κατακτήσετε με επιτυχία τον διαφημιστικό προϋπολογισμό.

Συνιστάται: